01.
Fortepiono mutaxassisligi 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 7 yil
Torli cholg‘ular mutaxassisligi 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 7 yil
Damli va zarbli cholg‘ular mutaxassisligi 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
Xalq cholg‘ulari 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
Akademik xonandalik 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
An’anaviy sozandalik 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
An’anaviy xonandalik 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
Estrada xonandalik 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
Baxshichilik 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
02.
Tasviriy san’at mutaxassisligi 8 – 10 yoshdan o‘qish mudda ti 5 yil
Xoreografiya mutaxassisligi 7 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
Teatr mutaxassisligi 8 – 10 yoshdan o‘qish muddati 5 yil
03.
Ta’lim muassasasida xozirgi kunda pedagog kadrlar soni 38 nafar shundan oliy ma’lumotli-6 nafar, tugallanmagan oliy-9 nafar, o‘rta maxsus-13 nafarni tashkil etadi.
Maktabda xozirgi kunda jami 208 nafar o’quvchilar taxsil olmoqdalar. Musiqa yo’nalishida 120 nafar o’g’il va qizlarimiz. San’at yo’nalishida 88 nafar o’g’il va qizlarimiz.
04.
o‘quvchilarning ma’naviy va estetik rivojlanishi uchun keng imkoniyatlar yaratish;
o‘quvchilarning iste’dodini har tomonlama kamol toptirish, madaniy saviyasini yuksaltirish;
o‘quvchilarni milliy va jahon musiqasi, tasviriy san’atning yuksak namunalaridan va o‘zbek xalqining mumtoz musiqa merosi durdonalaridan bahramand bo‘lishi uchun zarur sharoitlar yaratish;
milliy hamda umuminsoniy qadriyatlarni uzviy birlashtirish asosida o‘quvchilarda yuksak axloqiy fazilatlarni shakllantirish;
o‘quvchilarga umumiy musiqa, xoreografiya, teatr san’ati, tasviriy
va amaliy san’at yo‘nalishlari bo‘yicha bilimlarning boshlang‘ich asoslarini o‘rgatish orqali ularni musiqa va san’at olamiga jalb etish;
iqtidorli o‘quvchilarni musiqa va san’at yo‘nalishlari bo‘yicha ta’limning keyingi bosqichi, ixtisoslashtirilgan san’at va madaniyat maktablari, maxsus maktab internatlar, letseylarda o‘qishini davom ettirish uchun tayyorlash.
05.
Muassasaning maqsadi yosh avlodning musiqa va san’at turlariga qiziqishi va qobiliyatini rivojlantirish, bolalarga musiqa va san’at turlarini o‘rgatish, ijtimoiy faolligini oshirish, ularni xalqimiz an’analariga va milliy qadriyatlarimizga nisbatan hurmat ruhida tarbiyalash, ma’naviy va ma’rifiy saviyasini har tomonlama oshirishdan iborat.
06.
O‘quvchilar muassasaga yo‘nalishlar kesimida vazirlik tomonidan ajratilgan qabul kvotalari doirasida o‘qishga qabul qilinadi.
Qabul kvotalari muassasaning quvvati, moddiy-texnik bazasi, mutaxassis kadrlar bilan ta’minlanganlik darajasi, ta’lim yo‘nalishlari bo‘yicha talab va ehtiyojlarni inobatga olgan holda shakllantiriladi.
Qabul sinovlari qabul komissiyasi huzurida o‘tkaziladi. Qabul sinovlari bir marta topshiriladi, qayta topshirishga yo‘l qo‘yilmaydi.
musiqa yo‘nalishi (fortepiano, torli cholg‘ular, estrada cholg‘u ijrochiligi, xalq cholg‘ulari, damli va zarbli cholg‘ular, an’anaviy cholg‘u ijrochiligi, an’anaviy xonandalik, akademik xonandalik, estrada xonandaligi) bo‘yicha musiqa ritmiga moslashishi, qo‘shiq aytishi, musiqani eshitishi va eslab qolishi;
san’at yo‘nalishlari:
xoreografiya bo‘yicha jismonan ma’qulligi (tana va oyoqlarning egiluvchanligi), ritmga moslashishi, musiqani eshitishi;
tasviriy va amaliy san’at mutaxassisliklari bo‘yicha tasavvuridagi
narsa-buyum yoki manzarani chiza olishi;
teatr san’ati mutaxassisliklari bo‘yicha she’r yoki monologni yoddan ifodali o‘qishi va ovoz yoki harakatga nisbatan taqlid qila olishi.
baxshichilik san’ati bo‘yicha, xalq og‘zaki (dostondan parcha) ijodidan namuna kuylash, inprovizatsiya. Musiqaga moslashish.
Qabul komissiyasining raisi barcha a’zolardan so‘ng ovoz beradi. Ovozlar soni teng bo‘lib qolganda qabul komissiyasi raisining ovozi hal qiluvchi hisoblanadi.
Birinchi sinfiga qabul qilingan o‘quvchilarni musiqa cholg‘ulari bo‘yicha taqsimlash huquqi komissiya a’zolariga beriladi.
Qabul komissiyasining ijobiy qaroriga asosan muassasa direktori o‘quvchini o‘qishga qabul qilish to‘g‘risida buyruq chiqaradi.
bolalar musiqa va san’at maktabidan o‘qishi ko‘chirilgan o‘quvchilar bundan mustasno.
07.
ta’lim olgan joyidan ma’lumotnoma;
o‘quvchining baholar (o‘zlashtirish) tabeli;
yakka tartibdagi ish rejasi (musiqa yo‘nalishlari uchun).
Ko‘chirish komissiyasi tarkibiga muassasa direktori, direktorning o‘quv-ma’rifiy ishlar bo‘yicha o‘rinbosari va tajribali pedagoglar kiritiladi. Direktor ko‘chirish komissiyasi raisi hisoblanadi. Ko‘chirish komissiyasi o‘quv yili davomida faoliyat yuritadi.
Yuqori sinflarda bir ta’lim yo‘nalishidan boshqa ta’lim yo‘nalishiga o‘tkazishga yo‘l qo‘yilmaydi.
Muassasada o‘quv-tarbiya ishlari vazirlik tomonidan tasdiqlanadigan o‘quv rejalari va o‘quv dasturlari asosida amalga oshiriladi.
Ta’lim jarayonining maqsadi bolalarning ijodiy salohiyatini yanada keng ochib berish, musiqa va san’atning boshqa turlarini chuqurroq tushunishi hamda ularga nisbatan mehr-muhabbat uyg‘otish, musiqa va tasviriy san’at sohalarida jahon buyuk merosini o‘rganib bilishlari uchun shart-sharoitlar yaratishdan iborat.
Ta’lim jarayonining asosiy vazifalari quyidagilar hisoblanadi:
Choraklar oralig‘idagi ta’tillar davrida pedagog xodimlar tomonidan o‘zlashtirishi past bo‘lgan o‘quvchilarning bilim saviyasini tahlil qilish va ular bilan qo‘shimcha ishlash, ularga maslahatlar berish, ota-onalar va o‘quvchilar o‘rtasida musiqa va san’atning inson ma’naviy va madaniy saviyasini oshirishdagi o‘rnini targ‘ibot-tashviqot qilish maqsadida tadbirlar tashkil etish, o‘quvchilar uchun shaxsiy va taqvimiy ish rejalari tuzish kabi ishlar amalga oshiriladi.